.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار غرق شده گان در سه استان کشور

استان مازندران که بیشترین رقم غرق شدگی را به خود اختصاص داده است ، 41 نفر در تیر و 78 نفر در مرداد امسال به علت غرق شدگی فوت کردند که بخش قابل توجهی از آنان مسافر و غیر بومی هستند.

در طول دو ماه تیر و مرداد امسال و همزمان با اوج سفرهای تابستانی ، متاسفانه 227 نفر از هموطنان در سه استان مازندران ، گیلان و خوزستان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش مهر، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در فصل تابستان و با افزایش سفرهای تابستانی ، آمار غرق شدگی در کشور به ویژه در سه استان مازندران، گیلان و خوزستان افزایش می یابد.

بر اساس آمار ادارات کل پزشکی قانونی این سه استان در ماه های تیر و مرداد امسال ، 119 نفر بر اثر غرق شدگی در استان مازندران ، 50 نفر در استان گیلان و 58 نفر در استان خوزستان جان خود را از دست دادند.

در استان مازندران که بیشترین رقم غرق شدگی را به خود اختصاص داده است ، 41 نفر در تیر و 78 نفر در مرداد امسال به علت غرق شدگی فوت کردند که بخش قابل توجهی از آنان مسافر و غیر بومی هستند.

همچنین از مجموع غرق شدگان در استان گیلان 17 نفر در تیر و 33 نفر در مرداد و از کل غرق شدگان در استان خوزستان ، 28 نفر مربوط به تیر و 30 نفر مربوط به مرداد هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.